Retourneren & klachten

Wij zijn pas tevreden als u ook echt tevreden bent. Om deze reden zijn wij daarom ook continue bezig om onze service en producten te verbeteren.

Retourneren

Voor al onze non-food producten heeft u het recht om 14 dagen over uw aankoop na te denken, dit wordt de afkoelingsperiode genoemd. Binnen deze periode kunt u zonder opgaaf van reden het product terugsturen, ingaande de dag van ontvangst van het product. Wanneer u zich bedenkt binnen de afkoelingsperiode ontvangen wij hier graag een melding van, zo weten we dat wij uw bestelling retour kunnen verwachten.

Vanaf het moment dat wij uw retourmelding ontvangen hebben heeft u nog 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.

De verzendkosten, retourkosten en de eventuele risico’s die hiermee gepaard gaan, zijn voor uw rekening. Indien de producten niet in de juiste staat worden teruggestuurd kunnen wij het bedrag van de producten niet terugsturen. Dit is van toepassing wanneer:

  • Het vacuümverpakte kaas aangebroken of lek is.
  • Er gebruik is gemaakt van het product.
  • Wanneer niet alle aangegeven producten teruggestuurd zijn.
  • Als het product beschadigd is.

Wij zullen het bedrag binnen uiterlijk 14 dagen crediteren. Het is ook mogelijk om gebruik te maken van ons retourformulier. Voor versproducten geldt geen bedenktijd.

Klachten

Wij vinden het natuurlijk erg vervelend als u onverhoopt toch een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Wij vragen u dan ook vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij streven ernaar om uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst te beantwoorden. Mochten wij hier onverhoopt meer tijd voor nodig hebben, zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

U kunt ons bereiken op: service@hoogendoornkaas.nl

Onze gegevens:

Hoogendoorn Kaas
T.a.v.: Retour & klachten afhandeling
Coenecoop 735
2741 PW Waddinxveen
Nederland